Jak zaskoczyć i zainteresować klientów?

Wchodząc do biura podróży zazwyczaj widzimy kilka map rozwieszonych na ścianach, a na nich może znaleźć się wiele pinezek, które wskazują, w którą stronę pojedziemy z takim biurem turystycznym. Jednak jak zaskoczyć klientów i zainteresować ich nie jedynie oferta, lecz też firmą? Można w takim celu użyć posadzki żywiczne, w jakich można zatapiać pojedyncze elementy. Najczęściej w posadzkach żywicznych zobaczymy zalane opiłki metalu, małe paski czy też kamyczki naturalne, lecz można też ułożyć specyficzne wzory czy nawet reklamę marki i zalać ją odpowiednią mieszanką żywic, by była widoczna spod takiego lakieru. W wypadku biura podróży na posadzce może znaleźć się mapa świata albo też plan wycieczek z fotografiami lub ich podobiznami, najciekawszych obiektów w konkretnych miejscach, jak przykładowo piramidy w Egipcie a także wieża Eiffla w Paryżu. Taka podłoga z pewnością zaciekawi bardziej klientów niż posadzki przemysłowe pokryte dywanem, które mają jedynie leżeć i ładnie wyglądać. Warto postawić na innowacje, bo mnóstwo klientów ceni sobie firmy, jakie w innowacyjny sposób docierają do klienta. Ważna jest także aranżacja biura, bowiem to ona jest widoczna na pierwszy rzut oka, a ocena wizualna jest robiona przez klienta nieświadomie i wystarczy jeden element, by go do siebie urazić lub zachęcić. Na pewno wykonanie ciekawego wzoru na posadzce go zaintryguje na tyle, iż zostanie on w placówce, nawet jeżeli do stanowisk utworzy się kolejka. Warto także dopasować do tego pomysłu ściany. Na pewno namalowanie albo zawieszenie mapy świata lub każdego kontynentu oddzielnie nie zaszkodzi, a czekający klient będzie miał na co spojrzeć. Możemy też zakupić obrazy i wielkie plakaty pokazujące najciekawsze zakątki świata, ale całe pomieszczenie zatrzymać w stonowanej i ciepłej kolorystyce.